Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fredag hela veckan,

Kategori:

fredag, fredag, fredag hihi :D


Nej så kul är det egentligen inte. Ska inte göra något speciellt, lär bli till att sitta i soffan och vräka i sig chips och hoppas på ett bättre liv. Haha nej då men myskväll kan man säga. Kanske ska ta och hyra någon bra film vem vet.
Imorgon blir det ju islandskurs med vad heter han nu då... Hm ja just det Gardar! Han är isländsk (heter det ens så?).
Det blir kul det....
Lördagen skulle ju jag och Karin på bio MEN nu blir det inte så utan det blir fest istället. Ja vår plan fungerade inte riktigt så bra va Karin? Det var så att när vi bestämde oss för att vi skulle på bio var det för att vi varit ute så många helger nu så det skulle vara skönt med en helg utan partaj men vad säger man vi måste ju leva livet medan vi är unga och kan haha!
När vi blir gamla lär det ju aldrig vara lika kul som det är att gå ut med vänner nu. Jag är ju rädd för att bli gammal också :S Jordens största noja för att bli trettio, jag menar vad gör man då? Jag vill ju inte ha barn så vad ska jag hitta på vid den åldern? Hmmm..... Resa kanske?

Jaja men så kan det vara nu vet ni iallafall planen inför helgen! :)

Puss så hörs vi senare <3



Durin, US:ens ponny. Till salu som sällskapshäst om någon är intresserad :)
Haha vadå smygannons :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: