Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fortfarande fredag hela veckan,

Kategori:

Sitter och väntar på att min kär NK lektion ska börja, har hur tråkigt som helst. Jag har till och med varit inne på lunar för att haa något att göra. Det ni. Men det har ju faktist en annan anledning också vilket är att mina "äldre" kompisar bara har lunar för att de inte hänger med i dagens samhälle med blogg och bilddagboken haha :D Så enda sättet förutom telefon att kommunicera med dem är genom den sidan.

Så nu förbereder jag mig mentalt för min lektion då jag och Julia ska vara mest ambitiösa av alla. Vi ska slita häcken av oss så vi får vårt efterlängtade MVG i slutbetyg. Vi håller på med massa labbrapporter och liknande, hur tråkigt som helst men vad gör man, måste ju anstränga sig lite!

Pratade med Eve och Carro förut och diskuterade hur mycket man hade av skor och dylikt och kom fram till skrämmande resultat angående min mängd av allt. Jag kom på att om jag skulle tvätta alla mina kläder samtidigt skulle de inte gå in i garderoben. Men och andra sidan har jag ju endel att välja på när jag ska klä mig hihi :D Skor har jag en uppsjö också, mamma klagar alltid över att det är för mycket skor i hallen så inte hennes och familjens får plats. Men bara för att de har ungefär två skor var och jag tar upp hela skostället haha :D Köp ett större skoställ då mamma! :)

nej nu blir det bara en massa dravel jag skriver så jag går och gör något vettigare!

Höres senare igen skulle jag tro ;)

Pussheeeeej <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: