Sofie Petersson

Livet i korthet...

En argsint Karin :)

Kategori:

Karin, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte ringde till dig igår angående volleybollen MEN du kan följa med nästa vecka? Och rida till helgen? Söndagen? HIHI :D

Snön är helt borta här i Karlstad nu, ush vad tråkigt. Jag vill ha massor av snö, snö, snö. Men så är det att leva i helvetes jävla Sverige. Jag ska flytta, fy fan. Island eller något (eller är det snö där?). Nej det kanske räcker att flytta lite längre upp i vårt land så får jag nog snö skulle jag tro!

Torsdag förövrigt, vilket betyder att jag måste vänta i stan 1½ timme på att bussen går. Inte speciellt kul, fast jag brukar ju ha Eve och Natta med mig så det löser sig. Finns alltid något sätt att döda tiden på.

Okej, är helt slut på ord idag så det blir fakltist inget mer för mig!

PUSSS på er alla <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: