Sofie Petersson

Livet i korthet...

Arbete själv tisdag,

Kategori:

Imorgon är jag ledig, skönt! Ska ju till det käns ullared och göra av med lite pengar är det tänkt. Alltid lika kul. Alltså inte att spendera massa pengar men att gå runt en hel dag och kolla på en massa skit för en mycket billig summa. KUL :D
Jag vet det är en kärringgrej men huvudsaken är att jag tycker om det, eller hur? Fast man får passa sig där inne för de där tanterna är som galna de typ springer med sina kundvagnar (som för övrigt är så fulla att de snart välter) och har man tur hinner man flytta på sig för de de har minsann ingen respekt för att man står still och tittar på något. Det är kaos ibland, nästan så att de skulle kunna slita saker ur händerna på en om man skulle råka hålla något som de vill ha. vilddjur, starkast överlever så är det jag lovar!

Tisdag idag förövrigt. Jobba med vad jag vill-dag här på skolan. Jag försöker och försöker att komma någon vart på min novell MEN som vanligt går det åt helvete och det blir inget bra överhuvudtaget. Jag är ju faktist klar med min reflektion så det är ju iallafall något jag kan vara stolt över och inte behöva tänka något mer på. Det känns verkligen skönt.

Nej  nu ska jag gå och äta, för jag håller på att dö ut av hunger. SVÄLT!

Puss och ha en bra dag <3

Kommentarer

  • Lina säger:

    Som darwin säger: den som är bäst anpassad överlever bäst!

    2008-11-11 | 15:33:09

Kommentera inlägget här: