Sofie Petersson

Livet i korthet...

Julstädning och tävlingsmänniskan Sofie är igång igen

Kategori:



Jag i mina fina tävlingskläder haha, okej kavajen saknas. Redo för fight, eller inte haha :)




Väääldigt suddig bild, tagen med mobilkamera. Men jag och Jossan på prisutdelningen iallafall. Var med på julklappshoppningen och kom tvåa så jag är riktigt nöjd. Första tävlingen med Jossan :)



Idag gott folk förstår ni att jag, sofie petersson har varit duktig. Jag har alldeles själv strukit och satt upp dessa julgardiner. Och jag lovar mamma hjälpte mig ingenting. Detta är jag mycket stolt över med tanke på att jag inte ens kan tvätta. Har även städat hela rummet och imorgon är det julpyntning som gäller!
Får se om jag tar någon bild imorgon när allt är klart!

Nej nu ska jag fortsätta se på Prison break, ha det bra så hörs vi imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: