Sofie Petersson

Livet i korthet...

Snart är det julafton :)

Kategori:

Ja ni ungdomar utan liv som sitter vid datorn och läser detta. Jag känner mig patetisk, sitta här timme efter timme, vad har det för mening? Ensamt är det, tomt, ja visst familjen sitter nere och ser på bingolotto-uppesittarkvällen men jag orkar verkligen inte med den skiten. Kanske orkar jag inte med jul? Ush och blä är det nu. MEN jag blir npg på bättre humör imorgon när paketöppningen börjar nalkas. Grejen med det är ju bara att det är på kvällen och man måste lida hela dagen och proppa i sig en massa julmat innan den stora stunden. Paket, det får mig glad! Fullkomligt ääääälskar att få paket vare sig det är julafton eller om det är min föredsedag. Min födelsedag, ja just det jag fyller ju för fan 18 i feb, JAAAAA vad skänt det ska bli, körkort :D:D:D:D

Nej nu ska jag gå och frösöka skapa lite julstämning genom att hänga upp min julstrumpa, ja jag har en julstumpa OCH en chokladkalender. Kommer aldrig, aldrig att växa ifrån detta vad ni än säger haha :D

God Jul på er alla!


Den lilla julpyntning jag lyckades åstadkomma i år, ja förutom mina gardiner :)



jag och Lina för nästan exakt ett år sedan, är vi oss lika? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: