Sofie Petersson

Livet i korthet...

In the land of women

Kategori:

Jag har kommit på att jag älskar väldigt knepiga filmer. Sådana där med en massa tragedier och draman. såna som få inte ens orkar se halva utav, just de filmerna fullkomligt älskar jag. Satt häromdan och såg på en film som heter "In the land of woman", en helt underbar film men mycket tragisk. Handlar om en kvinna som får bröstcancer, hennes man är otrogen och en kille flyttar in i huset mittemot. Denne kille och kvinnan får ett sorts band till varandra samtidigt som han även träffar hennes dotter och sen är det en massa psykiska grejer.Egentligen en väldigt svår film att förstå och jag insåg just vad svårt det var att föröska förklara dess innebörd. Ni får helt enkelt se den själva men jag varnar er jag skulle tro att ni tycker den är seg om ni inte gillar drama-aktiga filmer.

Hittade bilderna från luciashowen också så här får ni se dem:



Vi tigrar på vårt US-spex



Och våra tappra motståndare älgarna som förlorade vårt dancebattle :)



Vi i personalen tävlade mot styrelsen och vann :)



Vi pristagare som vunnit och blivit utsedda till något under året

Kommentarer


Kommentera inlägget här: