Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag, igen

Kategori:

Skola idag igen då, ska komplettera min matte idag så jag blir klar innan jul. Det vore oerhört skönt. Om det hinns med blir det även svenska och kanske lite PL.
Annars händer det inte mycket idag, skola, hem, rida och sen åka till ridskolan och ha lektion. Ser ut som en helt vanlig tisdag.

Bara tre skoldagar kvar nu (om man inte räknar med idag), gud så skönt! Jag verkligen lääääängtar efter lov, sova och bara må gött! Äta julmat och massa massa godis MUMS :D Jag kommer bli fet haha!

Imorgon ska jag på en avslutningsmiddag för DUS (distriktets ungdomssektion). Vi ska äta mat med styrelsen för värmlands ridsportsförbund (!). Eller ja allra först ska vi ha möte angående det gångna året och sen blir det middag som avslutning. Vad har man på sig för kläder då? Svårt! Nej tar nog någon tunica med leggings till så blir det varken för uppklätt eller för vardagligt.

Nyår börjar krypa närmare också och jag har inte en aning om vad jag ska göra, någon som har ett förslag? Nej vi får se det dyker väl allti upp något förhoppningsvis!

 Har förresten inte fått tag i några bilder från luciashowen än men det kommer, håll ut hihi :)

Nej nu ska jag sluta, ha det!

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: