Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag

Kategori:

Ska försöka att göra denna blogg lite mer positiv skulle jag tro, inget roligt förer att läsa om mina neg-dagar hela tiden, haha!
Tisdagen här igen då, snart jul jippie :D Ska komplettera min matte idag för jag ska fan ha godkänt i matteB kursen. Annars har jaf ju slitit med den här dreten i onödan! Om jag hinner blir det till att ta tag i engelskan och svenskan också men det är inte så säkert att det blir tid över till. Vi har ju hela tisdagarna på oss men ändå känner jag att jag inte riktigt hinner. Hur går det ihop? Hur hinner alla andra människor som har lektioner hela veckorna? Jag är imponerad av dessa människor det kan jag säga!

Trött som fan är jag som vanligt, har kommit in i någon sorts sömnperiod då det känns som om jag skulle kunna sova förevigt hihi!
Ska försöka ta det lugnt i helgen tror jag, vila upp mig lite. Har ju luciashow på ridskolan på söndagen och den kommer som vanligt bestå av en massa stress för att få ihop allting. Men när den väl är över kommer jag att vara nöjd. Det är alltid lika kul att se på alla olika delar av showen, även om det iår kommer bli att jag är med i de flesta delar av den. Ska vara med på duellhoppningen med Jossan, US-spexet, personal-spexet, luciatåget och även mottagningen av mitt pris för att jag vann KM-et i både hoppningen och dressyren. Kul :D

Genrep för lucian imorgon och genrep för US-spexet på fredag. Torsdag blir det hoppträning med Jossanbusan och lördag blir det jobb som vanligt. Helteori har vi på lördag så då är det körning som står på schemat, det är alltid kul med lite variation i schemat! Inte bara ridning och barnen får lyssna på mitt eviga tjat!

Fullspeckat schema som vanligt för Sofie Petersson. Att jag aldrig tar det lugnt? Ibland är jag faktist imponerad av mig själv!

Nej nu får ni ha en bra dag denna nionde december! Hihi!

Puss och Kram, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: