Sofie Petersson

Livet i korthet...

Snorigt,

Kategori:

Hemma idag, vaknade och var förkyld, blä för det. Kunde inte komma lämpligare än just innan jul. Det är så typiskt som det bara kan bli! Får se hur jag mår imorgon annars får jag väl ta och släpa mig till skolan, jag har inte tid att missa en massa nu när jag redan ligger efter!

Idag blir det plugg, fika med mamma och mormor här hemma. Det är mammas födelsedag idag, hon fyller hela 40 år, GRATTIS till henne! Det värsta är att jag hade tänkt att köpa hennes present efter skolan idag och jag är hemma så hon får väl ta och få den imorgon istället. Ush vad dum jag känner mig. Men jag kunde ju faktist inte veta att jag skulle bli hemma.
Ikväll ska jag till ridskolan, har lektion och JA jag vet att jag kanske borde stanna hemma och ta det lugnt men nej ni, jag ska rida. Om jag så tippar av hästen haha :D

Nej nu ska jag skriva engelska så vi hörs senare!

PUSSELIPUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: