Sofie Petersson

Livet i korthet...

Ska vi få en vit jul?

Kategori:

Snön vräker ner idag och det känns helt underbart. Kommer det iår att bli en ordentlig vinter?

Lycklig som bara den är jag, snart kan man åka bräda :D:D Kanske får åka upp till Branäs eller så men Karin har ju körkort så det blir ju inget problem egentligen. Någon som vill hänga med? Hihi :)

Tordag idag då, segt... Skulle egentligen få sluta efter lunch men jag är ju så kass så jag måste stanna kvar och komplettera min matte! Fast imorgon får jag nog sluta efter luch iaf.
Träning med Jossan idag också, om jag lyckas ta mig dit genom all snö, inte så säkert! Det blir ju inte bättre av att mamma kör i ca 10 km/h så fort det blir halkigt heller. Vi lär få åka hur tidigt som helst!

Luciashowen närmar sig med stormsteg, är ju på söndag redan! Oj oj oj hur ska detta gå? Har blivit tilfrågad att vara med i duellhoppningen med Jossan också så vi får väl se hur detta ska gå Hihi :)

Tror fan jag är med i nästan alla nummer i hela julshowen! Men det är kul, stressigt men kul!


Nej nu ska jag gå och lämna in min engelska, argumentative essay FÖR JAG ÄR KLAR!!! JIPPIE! (första gången på länge som jag är klar med något i tid)


Ha det bra och glöm inte att gå ut och hoppa i snön :D

PUSSSS <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: