Sofie Petersson

Livet i korthet...

Sista skolveckan,

Kategori:

Snart är det jullov! Känns helt underbart och vad mycket man kommer att hinna göra! KUL :D:D

Så var årets luciashow genomförd, känns väldigt skönt efter alla spex- och luciaträningar. Showen blev lyckad med massor av skratt och uppskattningar från publikens sida.
Jag och Jossan var med och kämpade om äran att vinna i duellhoppningen men hamnade efter en god kamp tvåa. Jag är extremt nöjd eftersom jag hade räknat med att bli utslagen i första omgången!
Personalspexet gick mycket bra, vi i personalen slog sryrelsen såklart :D Ungdomssektionens spex gick bra förutom like tekniska problem i början, vi fick tillslut igång vår kamp. Tigrarna mot älgarna och som ni såg på bilden igår var jag tiger. Vi genomförde ett dancebattle och gissa vilka som vann? Jo vi tigrar hihi :D
Jag fick även mottaga ett vandringspris för att jag blev klubbmästare i både hoppning och dressyr i år. Blommor och pokaler :)
Denna årliga luciashow avslutades enligt traditionen med ett superbra luciatåg! :D

Nej nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs imorgon då jag även ska försöka få in lite bilder från showen, om jag kan få tag på några!

PUSS & KRAM


Årets lucia, Anna Brunzell på hästen Bellen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: