Sofie Petersson

Livet i korthet...

Omotiverad

Kategori:

Känner mig helt tom, går som en zombie och bara finns just nu. Och anledningen som vanligt är att det är en ny vecka med nya uppgifter. BLÄ! Jag är nog den mest negativa människan på jorden just nu. Jag får tänka på jul så går det nog lite lättare. Eller nej förresten då blir jag bara stressad eftersom jag inte börjat köpa julklappar och har hemskt mycket att lämna in innan jullovet för att slippa ta med det hem.

Vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om. Det blir lugnt idag förresten, har inget att göra, ja förutom att ta hand om hästen och kanske kolla lite på PL-arbetet. Men VEM orkar med den dreten? Inte jag iallafall.

Nej nu ska jag gå och ha MatteB (åååh hoppar av lycka), önska mig lycka till att jag överlever :S

Ha en bra dag hörni ;)

PUSS OCH KRAM // SOFIE <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: