Sofie Petersson

Livet i korthet...

Nedräkningen är snart över,

Kategori:

NU är det torsdag OCH imorgon är det julavslutning, underbart!

Fick igår reda på att jag får godkänt i matteB-kursen JAAAAAAAAAAAAA! Är så jävla glad över detta, ingen mer matte ja ja ja ja jaaa :D

Mötet och middagen igår gick prima förresten, syyrelsen var mycket trevliga speciellt Sture ordförande Hihi :) Linas kommentar om honom: "Alltså jag tycker Sture ser ut som en bäver, eller nej inte en bäver ett MURVELDJUR! Är det ingen annan som tänkt på det?" Jag menar hur kommer man på något sådant? Haha :D
Hade även igår ett Once-in-a-lifetime-happening, om ni nu fattar vad jag menar med den formuleringen! Exakt vad det var som hände avslöjar vi inte här i bloggen inför offentligeheten! Ni får helt enkelt vara nyfikna!


Jag är helt uppe i varv så det är inte ens någon idé att jag skriver något mer, blir bara flumm ändå!


PUSSSS snöggingar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: