Sofie Petersson

Livet i korthet...

Luciafirande i skolan idag

Kategori:

Idag har vi luciafirande i skolan, som tur är! För den väldigt duktiga Sofie försov sig och sitter fortfarande hemma utan att  varken ha duschat eller klätt sig. Som tur är så börjar vi egentligen inte förrän halv tio så mamma kör mig ner till tåget i fagerås så komer jag i tid ändå :)

Fredag igen då, skönt! Genrep inför spexet på söndag blir det ikväll sen hem och bara dö i soffan, gött gött! Varje dag jag läser Karins blogg så står det mycket ofta om pizza så nu har hon gjort att jag måste käka pizza haha :D Känner mig extremt sugen på det! Tack Karin! Hihi ;)
Lördagen kommer bestå utan jobb (som vanligt) sen har jag faktist inte en aning om vad det blir på kvällen, funderar på att vara hemma faktist, man kan ju inte vara ute jämt. (!)

Nej nu ska jag gå och duscha!

Puss & Kram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: