Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godkväll!

Kategori:

Godkväll mins kärs läsare. Nu sitter jag h´är hemma hos Lina med hennes nya lilla dator. En 10" laptop, en sån där perfekt bloggdator som de kallar dem. Skulle verkligen kunna tänka mig en sån här, tänk så bekvämt, jag skulle kunna ha med den överallt. Med översllt menas ungefär skolan och inte så mycket mer visserligen. Eller ja det vore ganska gött att ha med den på alla möten och så också. Bara att föra in allt vi pratar om direkt in i datorn! Det vore något det. Men om jag jobbar ordentligt i sommar så kanske jag skulle kunna ha råd med en. Sååå dyr är den ju inte eftersom den är såppas liten.

Har förövrigt vääääldigt tråkigt jag och Lina eftersom vi barn inte kan gå ut på krogen så är det inte mycket annat att göra än att sitta här och ungefär dö av tristess. BLÄ för det. Alla kompisar är ute och roar sig och här sitter vi.... Det är straffet man har för att man umgås med äldre folk.

Nej nu ska jag gå och tjura på något annat ställe!

Ha en superkul juldag alla ni som ör ute ;) (och alla ni som är hemma också, om det nu är ngn mer än vi)

PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: