Sofie Petersson

Livet i korthet...

God Morgon,

Kategori:

Är hemma hos Lina igen (lina dammsuger så det är därför jag sitter här), börjar känna mig riktigt hemma här nu igen efter allt trassel som varit. Trevligt, trevligt!
Är helt förälskad i hennes dator också, liten och söt som bara den. Ska nog ta och önska mig en sådan i 18-års present tror jag...
Ridskolan blir idag, ska upp och ta en tur på några av ridskolehästarna. De måste ju få komma ut och röra lite på sig tjockisarna.

Mitt nya liv också gott folk kommer bestå utav träning och träning. Lina kom med det briljanta förslaget att vi skulle träna på mån, ons oh fredagar. Vet inte hur jag ska ställa mig till detta men man kan ju alltid prova och se vad som händer. Kanske jag blir i form haha! Nejdå men det skadar ju inte att motionera lite, saken är ju bara den att jag har hästen att rida också, hon måste faktist prioriteras högre än min egen träning. Så är det att vara djurägare, ständigt ansvar och massor av planering om man ska göra något.

Nej nu får det vara nog med skrivandet om absolut ingenting så hörs vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: