Sofie Petersson

Livet i korthet...

Favorit i repris

Kategori:

Måndag idag då, känns lika segt som vabligt. Blev stan idag med mamma, mormor och morbror, haha hela släkten bara för att handla! Köpte lite smått och gott och bytte julklappar som inte passade.
Sitter just nu och ser på mitt favorit program PB (min fina förkortning på Prison Break) med mamma, shit vad det händer grejer i den serien. Ja jag vet det är extremt många som tycker att serien fullkomligt har pårat ur men jag är fortfarande lika frälst som första gången jag såg det.

Har även idag när jag kom hem färgat håret, back in red. Inte direkt förvånande att jag blev rödtott igen men trivs i den färgen. Ska väl fösöka ta en bild senare så lägger jag in den imorgon!
Fick idag reda på att mamma var tänkt att köpa en liten laptop till mig i julklapp men då kom min smarta far med åsikten att den var fjantig och inget att ha. Tack så mycket för den pappa!

Har äntligen kommit till skott med att anmäla mig till körskolan också. Karlstad trafikskola blev ddet. Hoppas det är bra där, men jag har inte hört något dåligt om dem än så länge iaf. Det känns oerhört skönt att få dra igång så kanske kanske om jag har tur så får jag körkort om två månader! Okej kanske tre eller fyra men jag ska försöka att ta det så nära min födelsedag som möjligt.

Nej nu måste jag verkligen fortsätta se på teven, annars lär jag aldrig hänga med. Vi hörs!

PUSS OCH KRAM <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: